Facebook
KOSZYK JEST
PUSTY

Reklamacje

 

REKLAMACJE I ZWROTY


- Zgodnie z Dz.U.Nr 22, poz. 271 Art. 7 i późniejszymi zmianami Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", klient ma prawo w ciągu 10 dni na odstąpienie od umowy kupna zawartej na odległość bez podania przyczyny. Zgodnie z zastrzeżeniem tej samej ustawy Art. 10, pkt 3, poz. 1 i 4 prawo do zwrotu nie przysługuje "Konsumentowi na usługi rozpoczęte, za zgodą konsumenta...", "Konsumentowi na świadczenia o właściwości określonych przez konsumenta z złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego sobą". Co oznacza, że produkty i usługi wykonane z indywidualnym nadrukiem stanowią towary wykonane na specjalne zamówienie według indywidualnych parametrów i nie ma możliwości ich zwrotu.

 

- Reklamacje należy składać w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@kreatywna-okladka.pl

 

- Podczas zgłaszania reklamacji należy przesłać opis wady oraz zdjęcie wadliwego produktu. Podczas zgłoszenia reklamacji nie ma potrzeby odsyłania wadliwego towaru (chyba, że sytuacja tego będzie wymagała o czym Zamawiający zostanie poinformowany).

 

- W przypadku reklamacji związanej z uszkodzeniem towaru podczas transportu należy spisać z dostawcą (poczta, kurier) protokół reklamacyjny gdzie będzie dokładnie opisany sposób zabezpieczenia towaru oraz co zostało uszkodzone.

 

- Czas na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni kalendarzowych. - Wykonawca poinformuje, Kupującego o rozstrzygnięciu reklamacji tą samą drogą którą była złożona reklamacja.

 

- Jeśli reklamacja zostanie przyjęta Wykonawca ma prawo zażądać lub zrezygnować z odesłania wadliwego towaru. Formę zwrotu określa Wykonawca. Koszt zwrotu ponosi Wykonawca.

 

- Wykonawca ma 30 dni na naprawę lub wymianę wadliwego towaru i usługi.

 

- "Jeżeli nie będziesz zadowolony/a zwrócimy Ci pieniądze" -dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE projektów które nie zostały zaakceptowane przez klienta (z powodu np. braku możliwości akceptacji, braku komputera, łączności z internetem) a zostały wysłane.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl